Avslöjad

Här är man vanligt nyfiken och vill snoka lite och så åker man dit! Jag klickade på ett gammalt ex profil på msn för att se vad han uppdaterat för något och så plötsligt står det: du har bjudit in xx till din messanger...

Så var det ju inte tänkt! Jag skulle ju bara kika lite, i all hemlighet... Nu undrar jag på allvar om jag måste ta bort hela min msn och aldrig mer visa mig där igen?!?!

Vad har jag då lärt mig av detta? Förhoppningsvis att inte snoka... Inte bland sånt som jag inte vill veta eller har med att göra iallafall. Plus att det inte går att lita på internet!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hihi, lite skoj faktiskt ;) Synd att sonen blev tvärfebrig just nu, ville ju "surra" lite innan julen och så. Han håller iaf på och repar sig så det finns hopp om en bra helg ändå! Kram

2008-12-20 @ 23:19:59
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0