Grymt bra

För några månader sedan köpte jag biljetter till mig och mister till Magnus Betnérs ståupp på Vasateatern. Igår var dagen kommen och vi hade en grymt bra kväll. Se den ni som har möjlighet - än finns några biljetter kvar till kommande föreställningar! Han är intelligent, elak, bitter, påläst och fruktansvärt rolig!


Betnér


Idag känns allt bättre. Greppade en del av juridiken under pluggandet igår - tack snälla! Däremot har jag inte hunnit åka till Vaxholm men fick prata av mig länge, länge idag i telefon istället. Guld värt! Har fått så många bra råd och blivit guidad på ett för mig perfekt sätt. Idag är det alltså som sagt en lättare dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0