Annorlunda helg

I fredags åkte jag upp till Dalarna med en utav ungdomarna från jobbet. Helgen var planerad in i minsta detalj, allt hade tänkts igenom till höger och vänster innan vi åkte. Alla parter var förberedda på vad som skulle hända... Trodde jag ja... Det som var en starkt bidragande orsak till att saker och ting inte blev som tänkt var att min mobil inte fungerade. Jag hade ingen täckning i den trollska dalskogen...

Trollsk dalskog

Det var massor med snö och ganska dåligt väder. Maten var fantastisk och stället vi var på likaså men kanske skulle det vara ännu bättre till sommaren... Nåväl - det började bra och avslutades väl ok. Efter många, långa timmar av samtal med kollegor har jag vändit och vridit på allt som hänt och ska väl ta och sova snart... Här är några bilder från våra dagar i skogen!


Iskant Tass Isiga klippor


Kommentarer
Postat av: Susanne

Milda makter!! Nu undrar man ju ännu mer... Telefonen ja, det kunde jag ju kommit ihåg att berätta om :(, sorry för det! Kram

2008-11-10 @ 19:15:34
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0