Forno...

... Romano - äntligen var vi där igen! Underbar lunch - jag tog en Cardinale som vanligt och den var lika utsökt som den brukar vara! Då jag kom hem tog jag en lång promenad i den frusna skogen. Tränade uppletande med vovven. Det var länge sedan nu men efter ett tag kom hon igång. Jag stod still, utan att visa något och hon letade mycket bra, självständigt och långt ut och kom in med saken (en ihoprullad mössa) varje gång. Duktig tjej!

Nu har jag lite panik - eller mycket panik snarare. Jag kommer inte hinna skriva analysen av det här rättsfallet till på fredag. Även om jag hade varit ledig på torsdag? Undrar om jag ska ringa mitt jobb och höra om jag faktiskt KAN vara ledig imorgon?

Nåväl... Vantarna är på gång... Får se när jag kan sticka klart på dem - just nu är det bara juridik som gäller känns det som. Men en liten paus kanske jag kan ta - vem vet?! Så här långt har jag kommit iallafall:


Vantar Vantar Vantar

Svårt att få en bra bild på mönstret och färgen blir ganska missvisande... Ska sticka klart dem och ta bild utomhus i solsken och snö...

Ringde jobbet - kompar imorgon (fungerar till 98%) - nu känns det lugnare...

Kommentarer
Postat av: lina

Vilka fina vantar!!! Va duktig du är !! Du fick ju inte direkt nån briefing idag... Men skönt med jobbet imorrn... Nu kan du andas lugnt. Puss

2008-11-19 @ 17:54:55
Postat av: Susanne

Åh vilka tjusiga vantar det blir!! Åh nej, men jag då??? I morgon alltså.. ;) Lycka till med skrivandet, Kram Sus

2008-11-19 @ 20:15:46
URL: http://trollmorsan.blogspot.com
Postat av: jenW

dina händer på dessa påminner om.... kan du gissa vems? (svar: dels edward Scissorhands, dels M.T:s)..

2008-11-19 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0