Fredag

Hemsk sak inträffade på jobbet imorse. Klockan ringde 6:15 - vilket i sig självt var helt galet då jag inte var utsövd för fem öre - men jag dryckte på fel knapp och stängde av alarmet utan att snooza! Som tur var ringde min kära kollega mig för att fråga en sak då klockan var 6.37 så jag hann väcka nästan i korrekt tid... Men ihhh vad illa det kunde varit...

Nåväl - jag satt kvar på jobbet tills hemtentans frågor publicerades, skrev ut dem och har suttit och knåpat med tentan hela förmiddagen nu. Är mycket nöjd och lycklig över strukturen på den. Vi har fått veta exakt vad vi ska skriva och vad vi inte behöver skriva. SÅ skönt! Den sista frågan planerar jag att spara till på söndag för ikväll blir det Värmdömys... Tänkte åka färja dit - det är roligare än att sitta i bilköerna genom stan... Ha en mysig helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0