Middag och Tarot

Tänkter inte ens skriva om min enormt långa dag i skolan - den var lång nämligen... Jobbade natt igår och det gick bra. Inga konstigheter - sov lite för lite som vanligt bara...

Nu på kvällen har jag varit iväg på middag hos en utav mina bästaste vänner. Urmysigt. Hon är så duktig på att dra ihop oss tjejer. Oftast är respektive också med. Mister jobbade tyvärr ikväll och mannen i huset saknade nog honom en del. Han och mister var iväg på konsert ihop i veckan. Mycket lika musiksmak de där två - tur att de har varandra...!

Jag har en vän som spår i tarotkort. Hon är mycket duktig och ikväll vågade jag låta henne spå mig igen. Det var länge sedan sist nu. Hon är alltid så träffsäker och jag litar så mycket på det hon har att säga så jag är alltid lite orolig att hon ska se något som jag inte vill höra... Ikväll var det bara intressant och många sanningar kom fram - ska även lyda hennes råd - de var mycket kloka!

Nu är klockan mycket och jag ska sova. Imorgon blir det juridikarbete, sedan vin hos kära vänner och sedan bröllopsfest hela natten! Kul!


Ace of Cups

Hmm - hur fungerar det med Copyrightade bilder? Får jag lägga in en sån här bild här? Hoppas det - annars får jag ta bort den... Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: lina

bröllopsfest hela natten! KUL! Men inget bröllop...? O spådam... spännande.. Skulle vi få samma tips eftersom vi är fiskar båda två...? ;)Puss

2008-11-30 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0