Regn och onödigheter

Men före himlen valde att gråta floder hann jag med en promenad. Åkte sedan till gymmet. Skönt! Sedan ringde min manliga favoritkollega. Han hade träffat mister igår, lagt ihop ett och ett och frågat minster rakt ut som avslöjade att vi är tillsammans... Nu vet väl hela företaget om det antar jag - det känns sådär faktiskt... Ganska onödigt...

Mest för att det finns några människor på företaget som inte har annat för sig än att prata massa skit. En utav de tjejerna var där igår då mister brejkade nyheten. Hon hade många ord att säga om nyheten. Fick återigen bekräftat att hon är avsundsjuk på vårt förhållande. Men jag orkar faktiskt inte lägga energi på det - faktum är att det nog mest är synd om henne.

Men men - nog om det.

Nu ska det läsas rättsfall. Sedan hoppas jag kunna sticka lite mera på min vante... Det artade sig igår så nu är mönstret klart. Vet dock inte hur det ska gå för fingrarna - får nog be om hjälp... Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0