Sovmorgon

Jag avslutade mitt telefonsamtal med mister kl 02 i natt. Mycket att prata om. I morse vaknade jag kl 09, gick upp en sväng och la mig i några minuter till. Dessa minuter visade sig vara ungefär 90 stycken så inte förrän kl 10.30 steg jag upp. Skönt! Pratade med min chef en lång stund och sedan åt jag frukost, gick en promenad med vovven (en kort!) och nu är jag precis tillbaka från gymmet.

Dagen blir komprimerad då man går upp så här sent. Men jag har hunnit träna, har lagt ett spår till vovven (som jag ska gå efter att jag ätit) och tagit fram mina höstgradiner som jag förhoppningsvis hinner hänga upp innan jag ska in till stan ikväll. Fisken skulle må extremt bra av lite nytt vatten också så det får prioriteras före städning av vardagsrummet.

Nä - här har jag inte tid att sitta och skriva mera. Back to work minsann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0