Underbart är kort?

Ja, mässan var underbar man jag hade på tok för kort tid på mig där... Ledsen för det... Men hann köpa några fina garner ändå, fingervantsstickor och jag fick klämma, känna och stryka över diverse nystan samt få lite inspiration. Men jag såg kanske en åttondel av hela hallen - trist!

Till nästa mässa (april någon gång) har jag och min kära kollega bestämt att hela dagen ska vigas åt mässan. Varken jobb, familj eller annat ska få stå i vägen, hehe... Det ska inspireras, fikas, pratas och mysas en hel dag bland montrar i mässhallen i Kista. Topp!

Garn från mässan

Kommentarer
Postat av: jenny

Å va fina!! Vad ska skapas av dessa?

2008-11-10 @ 10:27:19
Postat av: Anonym

Men yes, hela dagen!! Ser fram emot det redan nu! :)

2008-11-10 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0