25 frågor

1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"följa lagen." - Civilrätt av Agell & Malmström

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min hunds öra

3. Vad var det senaste du såg på TV? 
Nyheterna kl 9.00 på Svt 


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21.43- hmm - har nog undermedvetet tittat för klockan är 21.44

VART HAR FRÅGA 5 TAGIT VÄGEN??
Dum fråga...

6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lyssnar på Melissa Horn just nu

7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
Var ute med vovven i skogen och pulsade omkring bland ljung och mossa 

8. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen? 
Letade hanhundar i Tyskland inför parning av tik till våren 

9. Vad har du på dig?
Mysbyxor, en utav misters tröjor och egenstickade raggsockar - soffklädd helt enkelt!

10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Minns inte... Det går i vågor om jag minns eller inte

11. När skrattade du senast?
Jag skrattade i morse

12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Värmeljusstake i smide... Men det är allt än så länge... Har fem fönster och tre dörrar så mer finns inte plats för känns det som...

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Det satt tre gubbar och fikade på marken längs grusvägen idag då jag var ute med vovven... Men det var nog älgjägare - inte så konstigt egentligen... Läste DN i morse och tycker att hela den här ekonomiska krisen är ofattbart märklig... Vad är det som händer egnetligen?

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Roligt, brukar inte orka men nu så!

15. Vilken var den senaste film du såg?
Babylon AD med Vin Diesel - inte så speciellt minnesvärd faktiskt...

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Åh - det här är så himla svår fråga... Hur svarar jag? Egosvar: drömhuset!

17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan inte känna lukten av färsk koriander!

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Då skulle inte Cancer finnas...

19. Tycker du om att dansa?
Nä, men jag gör det ibland till rätt musik i rätt sällskap då jag är på rätt humör


20. George Bush?
Äh

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka...
Ella, Julia, Johanna

22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Benjamin kanske?


23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, kanske i Norge då...

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Det gjorde du bra, välkommen!

25. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Fyra personer som känner sig manade... Vet hur det är med utmaningar så det är fritt om man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0