Borde verkligen läsa...

Var på gymmet i förmiddags för lite pressande av muskler och härliga 25 minuters svettande på CrossTrainern. Saker jag lärt mig idag att inte göra igen:

* Inte dricka närmare 1/2 liter vatten innan man lägger sig på mage på pilatesbollen - det gör ont!
* Inte läsa tårdrypande artiklar ur Amelia då man står på CT:n och flåsar... Mycket jobbigt att gråta då man tränar!
* Inte vara i omklädningsrummet kl 11.25 en tisdag - det kryllade av tanter som skulle till vattengympan...

Sedan åkte jag och handlade och väl hemma åt jag lunch. Pasta, morötter, kikärtor, purjolök, rivet äpple, lite skinka och pepparrot. Märklig blandning men det blev riktigt gott!



Eftermiddagen har jag försökt läsa i Civilrättsboken. Har nästan läst klart det vi ska ha pluggat in tills imorgon men jag förstår inte mycket... Åh - att det ska vara så svårt?! Hoppas det ger med sig snart och kronan ramlar ner...



Tillbaka till läsandet nu... Ska kanske ta och bläddra lite i lagboken för att få annat att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0