Träning

Idag är jag en aning mör i min rygg och mina armar... Ganska skönt med träningsvärk! Var på gymmet igår för första gången på säkert två månader... Fick återse min favorit igen och umgicks i lagom lång tid. På kvällen åkte vi ut för att titta på ett hus vi vattnet. Tanken var inte att vi skulle titta för att köpa utan bara se oss omkring i området lite och sedan är det alltid roligt att gå på visningar, tycker iallafall jag!

Urk - vilken besvikelse. Huset var mycket mindre, sämre skick och hade en fruktansvärd tomt. Vägen dig skulle man inte kunna åka vintertid med annat än att man hade snöskoter. Vi gick därifrån efter bara några minuter. Tänkte hinna iväg till ett annat hus i närheten. Blev guidade per telefon men hamnade bakom en magiskt långsam traktor i nästan 3 km så vi hann aldrig dit. Ingen större fara dock utan vi åkte hem, jag lagade middag och sedan åkte vi till söder med nya bilen.

Nä just ja - juridik var det...

Kommentarer
Postat av: lina

Nämen... hann ni inte dit?! Jag som kämpade med den där beskrivningen... fast det kanske inte riktigt märktes...;)Synd att det inte va så fint hus...men kanske lite skönt oxå... Ses imorn gos! :)

2008-10-07 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0