Vintertid

Jag hade ställt klockan på 8.00 i morse. Det spelade ingen roll om hon var åtta eller nio då jag skulle gå upp men jag hoppades på att jag klockan åtta kunde ställa tillbaka klockan och sova en timme till men nä... Fröken ur konfirmerade att min mobil ställer om sig själv så det var bara att gå upp.

Har inte gjort något spännande idag. Har städat, diskat min megastora disk och sprungit en halvtimme i duggregnet. Jag har kommit på en hemsk sak om mig själv och mina steg... De dagar jag misstänker att jag inte ska komma upp i 10.000 "glömmer" jag att använda den... Nåväl - igår använde jag den och var nöjd då jag gick och la mig:

Steg


Jag ska packa ihop lite skolpapper och åka till jobbet nu. Tomatsoppelunch väntar och det vill jag inte missa! Ha nu en supermysig söndag!

Kommentarer
Postat av: jennyW

bra jobbat..... (men hmm..den ska jämt va på).

2008-10-26 @ 22:46:59
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0