I väntans tider...

Den stora svarta är om möjligt ännu större. Hennes mage har sjunkit ner rejält och jag kan nog tänka mig att valparna behagar komma före söndag. Kanske redan inatt? Ingen vet...

Jag har stora planer på saker som jag vill tillverka under våren. Får se om det är förenligt med mina intentioner att skriva vår B-uppsats samt ha valpar och fortfarande jobba 50%. Planera mera - då brukar saker och ting gå vägen.

B-uppsatsen ska bli jättespännande att skriva ihop. Vi har börjat samla material och det går ganska bra. Formuleringen av forskningsfråga börjar så smått (mycket smått) att ta form och jag har verkligen hamnat i en suverän grupp!

Mister cyklade till jobbet igår och ringde helt lyrisk då han kom fram. Skönt att faktiskt kunna cykla till jobbet nu då det är så härligt väder! Bra att möjligheten finns. Jag tycker också att det är bra att bil finns. Jag skulle inte cykla till mitt jobb...

Kommentarer
Postat av: jw

ah spännande!!! Jag kan bara tänka mig hur ljuvliga de små pluttarna kommer att vara!

2009-04-16 @ 20:35:17
Postat av: lina

Hahaha! Inte jag heller! :)

2009-04-18 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0