Syfestivalen - mässan för kreativa sinnen

Här har jag spenderat min söndag. Det var fjärde gången som jag och trollmorsan var på mässan tilsammans. Den här gången hade vi båda sett till att vi skulla ha tid att verkligen titta, känna och lukta på allt! Det började bra med gratis parkering bara en minut från mässhallen. Vi gick ett varv och sedan fikade vi lite för att planera inköpen.

Jag fick precis allt jag behövde och lite till. Det blev fyra st tovningsnålar, handtag till nålarna, två dänkflaskor (till tovning), massor massor med färgad ull, några reanystan med alpaca-garn, en rundsticka som jag ska sticka min efterlängtade v-sjal med. Glömde nästan bort: jag köpte fem påsar med pärlor också.

En underbar dag! Tack snälla för det - hoppas vi kan göra om det i höst!

Kaffe och planering Fina mönster Mera inspriation - kanske ska göra ett lapptäcke igen?

Lunch - underbar fisksoppa Hmm - hur gör man? Ullhimlen

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för den absolut härliga dagen!!

2009-04-07 @ 11:04:04
URL: http://www.trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0