Modemedveten

Någon dag ska jag ta och fota mina klädval här hemma. Jag menar - det är så många bloggar som visar senaste mode - kanske borde även jag fotografera kombinationer som: gummistövlar, shorts och munktröja. Detta med tillhörande reflexsele i handen. Sele behövs till vovvarna nu då jägarna löper fritt i skogen. Vågar inte ha dem lösa utan knallgula och knalloranga västar då...

Annars är det bara elva timmar kvar tills jag får sätta mig på bussen med mina fina vänner från klassen. Faktum är att det bara är tio kvar tills jag får träffa första underbara vännen - dit längtar jag! Nu var det bara några dagar sedan vi sågs men nu är det på väg till skolan. Tänk - en termin av hårt skolbänksarbete och tenta. Sedan är det en termin C-uppsats, en termin praktik sedan examen. Eventuellt en till termin D-uppsats - sen färdig. Ut i arbetslivet. Tjäna pengar! Tills dess: många underbara timmar kvar att lära mig massor med intressanta saker!

Har lagt fram vad jag ska ha på mig imorgon. Inga skogkläder utan en vanlig enkel klänning och till det: turkosa gympaskorna. Nu: sova!


Kommentarer
Postat av: linis

gonatt o sov så gott gulliga du! Nu ska jag med sova o sen upp o träffa dig! :)

2009-08-19 @ 22:45:50
Postat av: JW

en vanlig enkel klänning kan vara det allra bästa!! jättefin!

2009-08-23 @ 09:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0