Kurs i silverlera

Mina örhängen i silverlera

Efter en tung förmiddag med många tårar var det dags att åka på kurs igen. Skönt med en vändning på dagen! Denna kurs har jag lärt mig hur jag ska arbeta med silverlera! Kursen var hemma hos en väns vän. Vi var åtta tjejer totalt och hade så himla roligt! Alla satt och pysslade och skapade. Vår kursledare var enormt duktig och en bra pedagog. Kanske ska gå ihop med henne och beställa lite lampworkmaterial. Hon håller på lite med det också.

En inspirerande och mysig eftermiddag. Silverlera är mindre komplicerat än lampwork och enklare att få till hemma. Jag gjorde ett par örhängen som jag blev supernöjd med - nu kliar det givetvis i fingrarna efter att få göra mera...!


Kommentarer
Postat av: lina

Ååååå va fina! Du är så duktig therese! :) Tröstande stora kramar till dig... Hoppas det gick hyfsat bra i förmiddags trots tårar. Du är grym!

2009-12-06 @ 01:06:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Susanne

Dom var jättefinga dina örhängen, du e för dultig!!! Gott att se dig, kram till nästa gång

2009-12-06 @ 22:16:51
URL: http://trollmorsan.blogspot.com
Postat av: jenny w

du skojar att du gjort de där?!

KRAM i ett lass!

2009-12-07 @ 15:16:00
Postat av: Kaffebönan

Tack snälla - jo det är made by me... Superkul material att arbeta med. Det kommer bli fler skapelser!

2009-12-07 @ 18:19:22
URL: http://kaffebona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0