Fredag den 13:e

Dagen har faktiskt inte varit så skrämmande... En ganska ordinär fredag. Seminarium och sedan myslunch i centrum med min födelsedagstvilling. Jag köpte en nycklring till mister samt kopierade en nykel till mitt hus. Får väl falla till föga och låta honom flytta hit. Att ha det som vi har det nu fungerar inte.

Däremot vet jag inte när jag får träffa honom nästa gång. Kanske inte förrän på måndag. Tills dess kanske jag har ändrat mig igen - vem vet?!

Ikväll ska jag ännu längre ut på landet. Jag blir bjuden på middag och sen blir det filmtittande. Om jag sover kvar kanske vi hinner med en ridtur imorgon innan jag ska till jobbet. Om inte annat så en långprommenad i skogen med vovvarna iallafall. Mysigt!

Ha nu en fortsatt skön fredag utan hemska incidenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0