Knäppa X och braiga grannar

Min fd pojkvän ringde vid 18-tiden och pratade i 21 minuter och 37 sekunder. Om vad vet jag inte riktigt. Eller jo, det vet jag. Kontentan av samtalet var att han ville ses. Jag förstår inte hur han fungerar. Och jag bryr mig faktiskt inte om det heller.

Han frågade om vi kunde ses i helgen och jag sa nej jag jobbar och jag vill faktiskt inte ses. Hade precis talat om att vi varit nere hos svärmor hela veckan. Då undrade han om vi inte kunde ses ikväll istället. Vi har inte träffats på över ett halvår och nu har han tagit sats igen och börjat höra av sig. Det har kommit trevare via FB och MSN då och då. Fick ett MMS i veckan men han måste väl ändå förstå då jag säger: nej jag vill inte ses och jag har en annan?

Nåväl - jag sa att jag inte ville och att jag var tvungen att lägga på för jag skulle in till min granne. Eftersom jag verkligen tycker hemskt illa om att hitta på saker ringde jag min granne för att fråga om vi kunde hitta på något så att min osanning skulle vara lite mera sann. Hon bjöd genast över mig på middag och efterrätt! Lovely! Nu är jag mätt och nöjd och ska snart gå och sova i min egen säng.

Tyvärr är mister på jobbet. Men faktum är att det ska bli himla skönt att sova själv i sin egen säng. Det var nio nätter sen sist... Jag kanske ska se lite på någon film innan? Eller nej - jag måste ju börja läsa: män som hatar kvinnor. Har lånat den av mister och vi ska gå och se den så snart jag läst ut boken - jättekul! Har höga förväntningar på boken så vi får väl se vad jag tycker då den är färdigläst...

Kommentarer
Postat av: linis

märklig prick alltså det där exet... O synd med veckan som vart... vill höra om allt sen dock. Ses snart stump! :) Puss!

2009-02-28 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0