nolltvånolltvå

Ja, nu har svarta faran börjat löpa så om två veckor hämtar jag hem henne för parning. Om allt går som det ska blir det valpar i slutet av april här hemma! Urmysigt ska det bli - nu var det länge sedan sist!

I övrigt en lugn dag. Seg och lång föreläsning. Jag gick faktiskt och la mig då jag kom hem och sov två timmar. Min granne kom och knackade på vid sextiden. Jag bylsade på mig massa kläder (det är KALLT ute) samt signaljackan ytterst. Vi tog en långpromenad längs grusvägen i skogen. Nu är jag pigg och väntar på att mister ska sluta jobba... Ska nog dricka lite kaffe och klippa fler blommor...

Imorgonkväll börjar min tova och spinna ull kurs - det längtar jag till! Ska försöka komma ihåg kameran så jag kan visa lite bilder.

Kommentarer
Postat av: lian

hej stump! Det finns nån vävstuga/kurs/lokal i åkersberga.. Vid rallarvägen där vi släppte av dig typ.. Är det där du är eller...? OM det ens är det du sysslar med...väver alltså.. Kanske inte samma sak som att hålla på med ull... Hmm... Mina ullkunskaper är inte de bästa! Kram kram! Ses imorrn:)

2009-02-03 @ 13:37:55
Postat av: Susanne

Ska bli så spännande att höra om din kurs!!! Hoppas den motsvarar dina förväntningar, kramis

2009-02-03 @ 14:50:36
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0