Rest

Ljuvlig morgon hemma. På väg till skolan träffade jag en människa som jag verkligen mår bra då jag ser. Vi hann prata tre stationer innan hon klev av men åh vad det gjorde gott!

Bra föreläsning om än aningen repeterande då vi hade en nästan identisk förra våren. Fick tillbaka juridiktentan med ett urkigt G-rest. Sitter just nu och mentalt förbereder mig för att ta tag i den.

Satt och tänkte lite idag på föreläsningen. Jag skulle vilja ha en workshop hemma hos mig kanske en gång i månaden. Det skulle kunna vara olika teman varje vecka. Ledordet skulle vara skapa... Har tänkt ut flera olika saker som skulle passa och vara roligt att göra tillsammans med andra.

Undrar om det går att genomföra? Hmm - nej men just det - rest var det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0