Böcker...

Sitter och väntar på att min hemtenta ska publiceras. Det är 51 minuter kvar... Minns jag någon juridik måntro? Minns jag något överhuvudtaget?

Har även beställa några böcker till kommande kurs. Mycket intressanta titlar. Har stor tilltro till nya kursens nivå på innehåll. Intressenivå iallafall! Schemat är uselt - men det kanske bara ser så ut - hoppas på det... Då jag beställde böcker hittade jag en mängd andra "vanliga" som jag vill ha. Mest böcker om gripande människoöden. Har fem stycken jag ska beställa på stört!
Om mina fingrar inte var sammanlänkade med hjärnans tankar på ekonomi hade jag klickat fram böcker för tusentals kronor i min kundkorg. Tur att kroppen fungerar som ett team.

Team ja... Just nu går mycket energi åt att bekämpa min stackars förkylning. Men imorse var jag lite piggare. Vaknade före mister, tog ut vovven på en lång, lång promenad i fyra minusgrader och strålande morgonsol. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Har du beställt dom!!!! :-) Såg att du ringt idag men jobbat hela dan o sent nu ikväll. Kanske kan höras imorgon?! Puss o kraam.

2009-01-15 @ 21:49:35
Postat av: Susanne

Saknar dig här idag! Känner igen beteendet när man klickar runt bland boktitlarna. Jag har löst det med en önskelista på adlibris, om jag bara får lägga några där på vänt så kan jag minimera inköpen :) Kram på dig

2009-01-15 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0