Deppig rygg

Tänk vad kropp och knopp hör ihop! Jag har fått jätteont i min rygg igen vilket jag inte haft på säkert två år. Värken kom tillbaka i torsdags och nu gör det ont precis hela tiden. Det är tur att jag lärt min vovve att plocka upp saker från golvet och ge mig. Att försöka böja mig ner är nästan omöjligt.

Jag har hört mig för och det är tydligen vanligt att man får ont i ryggen men oftast då man har sorg. Det känns faktiskt bra att veta att det bara är en ledsen rygg jag har och att det kommer att gå över. Jag behöver inte tänka på att jag inte får göra vissa saker eller måste vara rädd för att göra det värre...

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och läsa vidare i min samtalsbok. Den är lite invecklad men oerhört intressant och välskriven.

Kommentarer
Postat av: linafis

förstår verkligen din sorg.... tur att du har hera...hon är ju för go! längtar verkligen till en rolig dag med er imorrn! kram på dig stump!

2009-01-25 @ 16:19:04
Postat av: Annica

Men lilla du... Vad är detta? Puss (försent att slå en plig tror jag...)

2009-01-25 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0