Huvudbry

Just nu är mitt liv ganska komplicerat. Jag och mister satt hela natten och försökte komma fram till hur vi ska göra med vår framtid. Vart ska vi bo? Vart ska vi jobba? Hur ska vi ta tag i vårt gemensamma liv?

Vi har lusläst busstidtabeller, räknat på alla möjliga och omöjliga sätt med siffror, scenarier och tänkbara problem med diverse lösningar. Det är inte lätt... Efter att jag skjutsat mister till jobbet imorse (eftersom hans bil fortfarande är trasig) åkte jag förbi mina föräldrar för lite råd och tips. De tycker väldigt olika och jag förstår bådas sidor och tankar. Vad de säger är ungefär vad som försigår i mitt huvud. Det är lika mycket: å ena sidan som det är: å andra sidan.

Det är väl bara att vänta och se vad tiden har att utvisa. Ska försöka skjuta upp ett mäklarmöte jag bokat in på tisdag till veckan som följer. Får se om det går.

Nu sitter jag och tittar på favoritfilmen: Love Actually! Helt rätt i alla lägen. Jag har precis sett bröllopsscenen och var tvungen att trycka på paus och dela med mig. Den scenen är helt fantastisk! Mer romantisk present och mer perfekt bröllopsutmarsch finns nog inte...

Så håll till godo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0