Ikea och Marocko

Idag blev det Ikea som planerat. Vi gick genom möbelavdelningen och tog sedan lunchpaus. Laxsallad - kanongott! Sedan vidare till alla småsaker. Jag fick med mig massor med blockljus hem och somliga andra kammade hem två urfina mattor från fyndhörnan!

Blockljus



Vi svängde förbi Plantagen på vägen hem. Där hittade jag ett underbart marockanskt tebord! Jag visste faktiskt inte att jag hela mitt liv har saknat ett sådant. Det var helt fantastiskt fint!!! Jag köpte det dock inte... Kände inte att jag hade de pengarna... Vet ni vem som sitter i sin soffa och ångrar sig nu???

Åh - jag har damsugit internet och mailat tre mail för att se om jag kan få tag på ett lite billigare. Annars blir det till att åka upp om några dagar. Mitt hem är helt tomt utan det bordet! Eller ja - ni förstår...

Lite roligt är det också i och med att jag funderat på att åka till just Marocko... Kanske ska åka dit med en enorm resväska och ta med mig ett tebord hem. Fast det blir nog ännu dyrare...

Kommentarer
Postat av: angie

Va FINT det blev med ljusen! Bra köp! Va en grymt trevlig dag. Får ta den i repris snart! :)

2009-01-31 @ 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0