Miracle of birth

Jag gick och la mig vid 23-tiden. Eftersom jag i några dagar varit standby då min kompis vovve ska få valpar blev jag inte förvånad då hon ringde kl 23.50 och berättade att vattnet gått. Jag åkte upp och satt sedan i valplådan till kl 07.30. Nio små söta bruna valpar blev det. Tre hanar och sex tikar - helt ok fördelning.

Det är mycket speciellt att vara med då nya liv kommer till världen. Det är något jag önskar att alla ska få vara med om! Nu ska jag åka över till mina föräldrar och duscha (känner mig inte jättefräsch) och sedan blir det nog till att sova några timmar. Eller om jag ska sova först och duscha sen - hmm - tål att tänkas på.

Men drömma ska jag göra om de nio p-valparna och deras duktiga mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0