Myspyslunch

Efter en mumlande men intressant föreläsning tog jag och girlsen (minus en) oss in till humlegården för att äta italienskt!

Jättecool resturang där man fick välja sin mat själv och titta på medan kocken fräste ihop allt till en underbar röra! För min del blev det linguini med pesto och kalkon - supersmarrigt!

Vapiano


Då jag ser skillnaden mellan de bilder min mobil tar och somliga andras känner jag att det är dags att faktiskt byta mobil eller börja kånka runt på storkameran. Det var iallafall ett superfräscht ställe, trevliga kockar, bra mat och skön stämning. Vi satt och tittade på alla kostymklädda herrar som lunchade. Stället rekomenderas: Vapiano!

Efteråt hann vi med en sväng på lagerhaus innan vi smsade iväg våra SL-biljetter och åkte hem. Tack för en mysig dag tjejer!

Nu på kvällen har jag pratat i telefon med två av världens mest underbara vänner. Den ena får jag träffa på onsdag (hoppas vi iallafall) och Z ska jag ner och hälsa på så snart vi kan pussla ihop en tid. Åh vilka fina vänner jag har! Tack alla ni som lyssnar och stöttar i mitt något kaotiska liv just nu - ni är guld värda! 

Imorgon: IKEA! Tänkte kanske kanske hinna till gymmet innan... Eller kanske efter...

Kommentarer
Postat av: lady w

Jag tycker bilden var jättebra! Ser inte alls ut som en kass mobilbild! Tack för idag! Kramar, vi ses!

2009-01-26 @ 19:56:02
Postat av: Kattis

Vapiano var vi på i höstas - skitgod mat!!

2009-01-30 @ 19:43:37
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0