Rörd

Min blogg har fått en utmärkelse av Trollmorsan - jätteglad blev jag! Det är så roligt att veta att andra läser - jag gillar verkligen kommentarer men det här var något extra...

I love your blog



     Regler för denna utmärkelse:
     Mottagaren lägger upp bild på utmärkelsen på sin blog.
     Länka till bloggen du fick den ifrån.
     Ge den till 7 andra bloggare och länka till deras sidor.
     Lämna ett meddelande i deras bloggar, så att de vet
     att de har fått utmärkelsen.






Det blev bara fem stycken men här kommer de:

Mysan: En urmysig tjej med roliga inlägg om vardagslivets glädjeämnen och huvudbryn
Jenny: Underbar läsning om livet, universum och allting med många vackra bilder
Vimmelmamman: Gripande blogg om livet som mamma, cancerpatient och vimmelprimadonna
Schäferlyan: Rolig och träffsäker blogg om livet med man och fyra schäfrar, en god vän
Kattis: Fotograf, hundägare och intredningsguru. Vacker blogg av duktig tjej.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, tack så mycket!!! Så glad jag blir! Ärligt talat visste jag inte ens att du hade en "vanlig" blogg - bara hundbloggen! :) Kul att följa dig här, nu har jag läst igenom alla inlägg! Kram

2009-01-05 @ 00:25:19
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar
Postat av: jw

ÅÅåh men ååååå TACK!

2009-01-05 @ 16:03:46
URL: http://jennywagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0