Skrämmande liten värld!

Pratade med en kollega (inte på samma arbetsplats men inom samma företag) på msn och hon berättade att hon träffat en ny kille. Hon berättade vad han heter och vart han bor... Namnet hans är ganska ovanligt så jag började redan då fundera lite. Hon försäkrade mig om att det inte var samma kille som jag dejtat för det hade en gemensam kollega till oss båda intygat för henne då hon fått se kort.

Men det klart det var samma kille! Det var nästan två år sedan han och jag träffades. Det var bara några månader och inte så värst allvarligt - men hur galet liten är inte världen? Nåväl - vad jag minns av honom var han inte dum eller så - lite konstig bara och det kan ju ha växt bort... Så jag hoppas verkligen det här blir bra för hon är kär och han verkar också vara det berättade min kollega.

Förstår ni hur spännande 2009 är egentligen!?! Det händer bara stora, roliga, konstiga, annorlunda och spännande spännande saker hela tiden! Nu ska jag snörvla vidare och fnissa lite för mig själv då jag faktiskt nu genast måste fortsätta att städa huset!

Kommentarer
Postat av: annica

jag tror jag vet vem det är... shit vad lustigt.

världen är bra tiny ja!

"ace of spades"?!

puss god natt och hoppas du mår bättre nu.

2009-01-12 @ 23:40:06
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0