Trötter

Jag var tvungen att rensa mitt avlopp idag. Det är verkligen äckligt. Jag blev helt svart och segt kladdig om händerna plus det var jättesvårt att komma åt överallt. Hällde massa kaustiksoda i badkaret samt i brunnen under. Nu hoppas jag att det är kliniskt rent i mina rör. Jag längtar tills jag och mister flyttar ihop - då ska han få göra sånt!

Misstänker att jag tagit ut mig och min förkylda kropp lite idag. Promenad, rensning av avlopp, tenta och matlagning... Jag är helt totalt slut! Men jag har lagt mig i sängen nu och tänkte sova, sova, sova...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha ja det var min plan oxå när vi flyttade ihop men det har visat sig tydligt vem som är tuffast av oss... Det är jag och ingen annan. Haha! Om det inte skall börja leva saker där nere i avloppen så får jag lov att agra. Min stackars man håller på att kräkas och ja vad gör man inte för kärleken ;-) Bättre lycka till dig! Krya på dig också, ta inte ut dig för då blir du aldrig frisk! Puss o kram.

2009-01-16 @ 11:49:50
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0