Vatten - en källa till fattigdom?

Mina rör har frusit i huset... Jag har inget vatten... Det är mycket jobbigt och framförallt är det mycket dyrt...

Appropå vatten så exploderade misters kylare i hans bil i morse då han åkte till jobbet... Det är också mycket jobbigt och framförallt även det mycket dyrt...

Bilhaveriet innebär att mister och jag kan inte träffas på ett normalt sätt förens motorcykelsäsongen drar igång... Inte heller kommer det bli någon semester nu i början av våren som vi planerat... Pengar kommer att gå till andra vattenrelaterade utgifter... Semester kan jag väl vara utan men att inte kunna ses utan att behöva planera som en idiot för att få ihop tider och annat - det känns tungt...

Men jag vidhåller ändå att 2009 kommer bli ett spännande år... Frysta rör och sprängda kylare - är inte det spänning så säg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0