Vatten vatten bara vanligt vatten!

Men ack så skönt - det är tillbaka! Mitt vatten - underbara härliga vatten! Imorse då jag vred på kranen så sipprade det på... Jag öppnade kranarna både i köket och i badrummet - gick ut en promenad med vovvarna och då jag kom hem var det full sprutt! Tjoho!!! Så idag har jag: diskat, duschat och torkat golven!

Annars har det varit en lugn dag... Jag håller inte på att bli sjuk så min snuvande näsa är bara en illusion och mitt trötta huvud är egentligen bara efterdyningar från min vakennatt med alla valparna. Jo minsann - så är det!

Jag stickar för fullt på halsduken och har även börjat på ett par vantar. Men eftersom jag ska krångla till allting får vi se om vantarna verkligen blir färdiga eller om jag repar upp dem igen... Men om jag orkar anstränga mig kommer de nog bli himla fina. Bilder kommer!

Nu ska jag sticka lite till och se klart på Ebba och Didrik! Slebba och Vidrik... Yrla virvla virvelflicka - fint namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0