Wiiiii

Som glädjetjut inte som spel... Hanhundsägaren ringde och sa ja till kombinationen! Nu får vi hålla alla tummar och tassar för att det blir en bra parning, stabila nio veckors dräktighet och att det sedan ploppar ut massa fina valpar!

Just nu sitter jag och lyssnar på smackandet av de nio som föddes förrförra veckan. Ljuvligt! Hemtentan är så gott som färdig vilket också är superskönt.

Kära 2009 - att jag för ett ögonblick började misströsta - jag ber om ursäkt. Den spännande spänningens år!

Pyssling

Bilden är tagen av matte till tiken och de nio! Lånad av mig från hennes dator utan att fråga först...

Kommentarer
Postat av: Annica

GHRATTIS!! Vad roligt och spännande. Håller tummarna för idag oxå, för det var väl idag?? :-) Puss o kram. Ps Underbar bild. Som en liten ostbåge.

2009-01-18 @ 12:53:57
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com
Postat av: Annica

Haha GHRATTIS GHRATTIS. Vilket land jag från?

2009-01-18 @ 12:56:22
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com
Postat av: Anonym

O, grattis vad jätteskönt att det gick vägen!

Och hjälp vilka gulliga pluttar du spenderade kvällen med!!

2009-01-21 @ 01:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0