Att ta bort en dörr

Nu då mister tagit över gästrummet och matbordet ändå är utflyttat ur det tillfälliga valprummet tänkte jag göra om rummet till mitt eget. Ett rum där jag kan plugga och pyssla så mycket jag bara orkar. Gäster ska få plats att sova över men det ska inte vara prioritet nummer ett.

Steg ett var att ta bort dörren in till klädkammaren. Mitt egna makeover projektet är påbörjat!


Med kofot bröt jag bort dörrkarmen Reglar sågas upp Dörrkarmen är borta och reglar uppmätta


Gipsplattan är beskuren - det blev en del över Att få den stora plattan att passa var lättare sagt än gjort! Att få hörnet snyggt är en konst! Men roligt :)

Mer bilder kommer efterhand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0