Efter regn...

Idag har jag med sällskap av Z's moster gjutit lite betongblad. Hoppas de blir fina. Svärmor ska få ett är tanken. Var där igår en sväng och fikade. Snuvvan är beständig men är inte lika hängig längre. Saker börjar vända och det beror till största delen på alla fina, underbara vänner jag har. Tack snälla ni alla!

Bilder kommer då jag sitter vid min egen dator. Förhoppningsvis kommer jag kunna visa mycket fina bilder nu efter min kurs. Jag ska ta min trasiga bil och åka 34 mil i eftermiddag så håll tummarna för att den håller ihop. Men jag har bestämt mig för att den ska göra det...

Kursen ska bli jättekul, lite läskig och spännande. Läste igenom deltagarlistan och namn som: Barbro, Lennart, Maj-Lis och Birgitta är överrepresenterade. Det ska bli roligt att se vad som händer!

Jag åker tillbaka hit till jkpg för att hämta vovvarna på fredag och sedan åker jag förhoppningsvis hem på en gång. Jag längtar hem litegranna. Eller ganska mycket faktiskt. Får se om bilen håller 34 + 34 + 33 mil innan jag är hemma igen. Men det ska den.

Ta hand om er - hoppas kunna skriva något då jag är borta men vet inte med nätverk.

Kommentarer
Postat av: annica

Hej! Hoppas hoppas att bilen håller eller, det är klart att den gör! Kommer inte ihåg vart kursen skulle vara men är helt säker på att det kommer bli toppen! Spännande sen att se fina foton och vad du lärt dig! Vi MÅSTE bara ses när du kommer hem eller hur?! Ha det nu gött så länge. Massa kramar från mig.

2009-07-05 @ 14:45:06
URL: http://http
Postat av: Jenpa

Hahha... låter som några sköna lirare att spendera sommarkursen med! Du kommer bli en hejare!!! Fy va kul! lycka till där!

2009-07-05 @ 18:20:57
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0