Oxfilé i Tacos?

Jag har ju som bekant en mage som värker av diverse saker. Oxfilé kan jag exempelvis inte äta - då får jag galen magknip alternativt får upp hela rätten. Samma sak brukar hända då jag äter Tacos. Visserligen brukar det stanna med knipet (läs dödskramper) och nu har jag kanske kommit på vad felet är.

Nere i Småland grillade vi kyckling en kväll och åt fajitas med allt vad det innebär. Det resulterade i mätt och nöjd och glad mage. Några dagar senare åt vi Tacos. Samma sås (inte likadan - samma), ungefär samma grönsaker men en väsentlig skillnad: köttfärsen. Det måste alltså vara något som finns i Tacorkyddmixen! Men vad det är förstår jag inte. Har läst ingredienserna men nä... Jag får inte ihop det - men inga spår av oxfilé... Hmm...

Kommentarer
Postat av: Annica

Spår av koriander???? Livsfarligt har jag hört! Trevlig helg :-) Pöss

2009-07-10 @ 18:29:48
URL: http://annica-minvraavvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0