Återställd

Nu är det mesta som vanligt igen. Den svarta faran har åkt hem och min prinsessa är tillbaka igen. Så himla skönt! Valparna är inte dunderimponerade av spöregnet men de ligger under tak och sover ute ändå.

Snart kommer mister tillbaka hem från handling - om två timmar kommer svägerska med man och tre barn. De ska bo här över helgen. Det blir nog bra.

Har lite panik över att tre hanar fortfarande inte hittat något nytt hem - tre dagar till leverans...


Nu ska jag pussa på min lilla fröken igen - jag har saknat henne så innerligt mycket!

Fröken


Kommentarer
Postat av: Jenpos (vardagsglimt)

oh, härligt! hur funkar prinsessan o valparna ihop?

2009-06-14 @ 00:34:56
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/
Postat av: Lina

Ååååh va mysigt!

2009-06-15 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0