Bilåkning

Idag känns det som om jag åkt bil precis hela dagen. Det har jag nog nästan också vid närmare eftertanke... Nåväl - började med lönesamtal på jobbet med chefen. Det gick bra - inga konstigheter. Vi har nog båda ganska bra koll på hur jag jobbar och på min kompetensnivå...

Efter det åkte jag hundra mil (kändes det som) till södra sidan av stan för intervju. Ett jobb jag skulle vilja ha och som känns både utvecklande och intressant. Däremot finns det två stora minus. Det första är lönen - men det skulle jag tydligen kunna förhandla lite om. Det andra är avståndet. Nio mil genom stan enkel väg - det är inte ok.

Jag har lovat att tänka några dagar och det ska jag väl göra - men det känns inte så lockande med tanke på att jag höll på att försmäkta i bilen både dit och hem...

Nu ska det drickas kaffe från min nya Moccamaskin jag fått av mister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0