Oväntade glädjespridare

Är precis hemkommen från trängsel bland midsommarhungriga handlande människor. Jag började på systemet och där var det fullt med folk men bra ordning vid kassorna så det gick snabbt och smidigt.

Tog ett djupt andetag för att entra Coop. Utanför satt två killar i fjortonårsåldern och spelade på varsin gitarr och sjöng. Jag hörde halva Guns 'n' Roses: Sweet child of mine och tänkte - wow vilken bra musiksmak. De spelade alltså INTE Tomas Ledin eller något annat. Kanske en lyckträff - men de fortsatte lika högklassiskt rockigt med Bon Jovi's: Living on a Prayer.

Jag log utifrån och in och slänge ner alla mynt jag hade i deras gitarrfodral. Vilka guldkillar! Hoppas de får in mycket pengar och hoppas att de har en suverän midsommar liksom alla ni andra! *kram*




En annan Bon Jovi låt med världens bästa minne till... I love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0