Snuvkris!

Hmm - vad gör man då näsan rinner och är täppt på samma gång? Jag börjar starkt tvivla på att jag är allergisk - jag tror jag är förkyld. Känns så i kroppen iallafall... Skönt att vara på landet och inte göra så mycket. Eller ja - det är massa saker som görs - men i egen takt.

Ska snart åka och hämta bilen och tänkte då köpa lite garn och stickor (som jag orutinerat nog lämnade hemma) och sticka mig något fint. Eller fult - det återstår att se. Vi har köpt 25 kg betong iallafall och ska gjuta stora fågelbad tänkte vi. Eller jag tänkte att man inte kan låta rabarberblad i den storleken bara förgås. Svärmor uttryckte en önskan om ett så det blir minst ett till henne.

Nä - tillbaka till tejp och målning med min rinnande, täppta näsa. Ska smörja på vickskräm och ta en extra tablett clarityn först. Håll tummarna för att jag inte är sjuk - utan att det går över till min kurs nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sicket äventyr med bilen! Inte bli sjuk nu, dunderkurera dig till kursen och till torsdag :) Kram

2009-06-30 @ 23:52:11
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0