Tiden tickar på...

Tänk att det snart gått åtta veckor sedan valparna föddes. De är dags för dem att flytta till sina nya hem om bara fem dagar... Jag har en aning panik över att tre ännu inte fått nya hem. Men det har hört av sig en tjej idag så jag håller tummarna för att hon är vettig och vill ha en hund ur kullen.

Skolan är över för den här terminen. Det har varit ett tungt år. Kan inte beskriva känslan av att vara färdig - det är så himla skönt! Kontrollfreak som jag är var jag inne idag och tittade på höstterminens schema bara för att få lite koll. Det var strukturerat till tusen och lokaler redan bokade - känns tryggt och bra för en sån som mig...

Mister och jag tittar vidare på hus. Var på visning senast igår. Vi ska buda en bit - men efter alla visningar vi varit på och även budgivningar vi deltagit i känns det ganska avdramatiserat. Vi får se vad som händer. Får vi huset flyttar vi - annars inreder vi här lite mer då valparna åkt och letar vidare.

Lite börjar jag landa nu - det är skönt. Ser så mycket fram emot lediga stunder i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0