Andra bullar

Dagen idag har varit riktigt bra och än är den inte slut... Vaknade mycket tidigt, fixade lite och sedan satt jag och mister i solen och drack kaffe redan kl 08.30. Igår diskade jag och tvättade massor så det är ganska fint här hemma.

Organiserade i hela min garderob samt började ordna bland garn och stickor. Med sorg i hjärtat repade jag upp min superfina fingervante men garnet ska användas till en sjal istället. Hoppas den blir fin. Men först ska jag ta tag i alla halvfärdiga projekt som blivit liggande under alla skolböcker.

Upprepade


Efter solmys pratade jag ett längre tag med en försvunnen valpköpare - skönt att höra att hunden mår bra! Vi tog misters numera hela bil till Ikea och bytte en ram, handlade lite småsaker som servetter, påsklämmor och iskubslådor. Efter det bjöd mister på sushi-lunch! Vi hann sola lite till innan det var dags för mister att åka till jobbet.


Deg



Eftermiddagen har gått åt till bullbakande och telefonpratande med hundmänniskor. Halva bullsatsen blev kardemumma och andra halvan björnbär. De sistnämnda blev en aning degiga men men... Nu ska jag förbereda inför morgondagens tenta och sedan åka in till stan! Det känns som att saker har vänt. Solen skiner, kursen är över snart och mycket håller på att falla på plats...



Färdiga bullar

Kommentarer
Postat av: jenny

härligt att du känner att det vänder!! Och hujeda mej så goa bulalrna såg ut! Ah.

2009-03-25 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0