Hårfin

Istället för att ta tag i världsviktiga saker igår (som KK -hihi) tog jag istället tag i mig själv och med det mitt utseende.

Min underbara födelsedagstvilling kom över för att äta middag och sedan tog hon saxen och fixade till mitt hår. Urfint blev det! Kladdade i massa intensivtoning också så nu är jag helt mörkhårig. Även det blev mycket bra.

Än så länge är det bara ett nyvaket ruffs - men efter hundträning och människoträning ska det fixas inför kvällen. Ska ut och äta med några tjejkompisar och då vill jag vara fin!

Imorgon kommer mister äntligen hem. Ska möta honom i stan och vi ska gå på bio är det tänkt... Najs!

Kommentarer
Postat av: jenpan w

:) skojigt!!

2009-03-20 @ 09:04:36
Postat av: linis

tack för förtroendet goding! Roligt va det! Nästa gång struntar jag i hemfärden o sover kvar tycker jag! :)

2009-03-20 @ 17:34:44
Postat av: Mysan

BLOGGA BILD!!

2009-03-21 @ 16:22:46
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0