Nya tag...

Söndagkväll och vecka 11 börjar lida mot sitt slut! Nästa vecka är precis lika häktisk som förra i skolan. På kvällarna ska jag göra massa roliga saker - det ska bli riktigt najs! Mister jobbar i Sälen hela veckan men alla mina vardagar rymmer roliga saker så jag hade ändå inte haft tid att träffa honom...

Måndag: träffa en kompis jag inte träffat på många månader och sedan träna med vovven och en kompis.
Tisdag: middagsdate och film med lillebror.
Onsdag: otippat jobba - har bytt med en kollega. Det innebär att jag får åka till "cafét" vilket är superkul!
Torsdag: blev jag ledig! Det blir säkerligen hundträning igen - eller så städar jag hemma (vilket behövs)...
Fredag: ledig på dagen - då ska jag göra en liten make-over. På kvällen ska jag träffa några tjejkompisar för att äta och dricka gott här i förorten. Lovely!

Det ska bli en jättemysig vecka - nu ska jag dricka lite kaffe och sova tidigt tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0