Vappa

Idag kom inte vår föreläsare så det blev en oväntat ledig förmiddag. Det blev en sväng på stan med girlsen i klassen. Vi hittade ett för mig nytt ställe att handla möbler och inredning på. Helt underbart: Bolagret!!! Det ligger i ringens köpcentrum. Mister visste precis vad det var så nu har vi planerat att åka dit så fort vi har hittat någonstans att flytta till...

Efter alla underbara möbel och prylintryck vappade vi. Att vappa: äta lunch på Vapiano. Vi testade det nyöppnade stället i Gamla Stan. Lite missuppfattningar vid matordern, aningen mindre permesan än på Östermalm men ack så gott! Jag åt Linguini med pesto - blundar jag kommer jag nog kunna känna smaken i flera dagar... Lovely!


Vapplunch

Kommentarer
Postat av: Mysan

MUMMA!

Jag blev dock magpaj, men det kanske inte var pastans förtjänst...

2009-03-04 @ 14:58:40
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: lina

Vilken bra dag det blev! :) Puss

2009-03-04 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0