Fredag!

Åh jag är så himla trött! Det går inte att beskriva - lever som i ett vaccum just nu... Men allt är bra - det är bara brist på sömn som gör att jag inte är på topp. Till det har jag fått feber men det beror nog bara på att valparna inte sover nätterna igenom...

Idag har jag varit inne i stan hos en klasskompis och skrivit på vår uppsats. Igår var vi på intervju så vi sammanställde lite tankar kring det. Fick en underbar frukost och vid lunch gick vi ut på en promenad längs riddarfjärden i solen. Det blåste helt vansinnigt mycket men det var så himla skönt ändå!

Jag tycket verkligen om Stockholm. Så fort jag är hemma hos någon som bor i stan blir jag lika sugen på att faktiskt bosätta mig där. Eller det vill jag ju egentligen inte - men kanske någon annan gång i livet?! Mister och jag hittade ett underbart hus i förrgår. Jag ringde mäklaren idag och de såldes igår. Nåja - det hade ändå gått till magiskt högt pris...

Snart ska jag åka och hämta min födelsedagstvilling för att äta middag och få mitt hår klippt! Tjoho! Sen är det jobbhelg. På söndag ska jag slita lite med skolan men sen sitta och titta på alla valpar. De har börjat äta köttfärs nu - de skäller och morrar och leker med varandra så gott det går på vingliga ben... Ursöta är de!

Kommentarer
Postat av: födelsedagstvilling :)

vilken mysig o rolig kväll det blev! O vilka valpisar! Jag är kär :) Ses snart hoppas jag gumsan! Kramis

2009-05-10 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0