Semesterhelg!

I och med att vår b-uppsats tar mycket energi tog jag semester i helgen. Jag kände att jag behövde komma ikapp lite... Helgen har därför gått i mitt eget välbefinnandes tecken. Jag har äntligen fått städa köket, torka alla golv (fyra gånger) tvätta tre maskiner, pussa på mina små valpar och pysslat.

Igår åkte jag och mister iväg och åt middag (libanesiskt) och gick på bio. Så skönt att bara få vara... Idag har det kryllat av folk här som tittat på valparna - men bara avslappnade besök - ingen prestige.

Pysslat har jag som sagt också. Har tovat en blomma, stickat klart en väska (som nu tovas i tvättmaskinen) samt börjat tova på en hund! Vi får se hur det går - det är pilligt men SÅ roligt att göra något med händerna igen...

Tova hund Tova hund Tova hund


Kommentarer
Postat av: jenny

men hallå - tovat en hund? - skitcoolt. kram!

2009-05-26 @ 00:07:35
Postat av: Susanne

Jamen visst!! Blir ju kanoners, kram från kollegan

2009-05-26 @ 22:27:18
URL: http://trollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0