Bra idag - lista


* Båda toaletterna gnistrar efter noggran städning imorse

* Haft en mycket givande träning med båda hundarna för oerhört duktig tränare

* Har fått mysa och leka med 4-veckor gamla valpar

* Har äntligen fixat med mått och utseende på hundsängen jag ska snickra

* Har kollat upp närmare angående lampwork och det verkar vara genomförbart rent ekonomiskt

* Jag har fått en pilatesboll idag som jag pumpat upp (pust i armarna) och tränat med. Mitt fokus är att ryggmuskler ska stabiliseras och midjekontroll uppnås - shaping!

* Spotify förser mig just nu med underbara Melody Gardot

* Snart är det dags att läsa ytterligare några kapitel i min braiga bok


Puss

Bilden är på mina egna valpar från i våras - här är de lika gamla som de jag pussade på idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0