Oodeladi oodeladi

Eller ja - första halvan av dagen var väl kanske inte så oodeladi... Det var redovisning i skolan med blandad kvalité bland de grupper som redovisade. Några var mycket intressanta och bra. Andra inte.

På en utav rasterna fick jag iallafall tillfälle att prata lite med vår praktikansvarig. Skönt - jag frågade lite om min plats jag funderat på och jag lovade att maila henne senare så skulle vi komma fram till något bra!

Efter redovisningarna var det dags för: kör! Första kvarten kändes mest flummig och konstig. Kände starkt att det här var första och sista gången. Men sen vände det. Vi är inte så många. Det är två sopraner, en till alt (utom mig själv) och en och en halv bas. Men vi är en början och oj så roligt det var! Vi har börjat med två låtar som vi ska öva in till ett litet julframträdande. Jag är så taggad nu att jag vill köpa piano och bara öva öva öva!

Körlycka

Kommentarer
Postat av: jw

ja vill komma o lyssna då!!!

2009-11-14 @ 18:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0