Ny kurs - samma röriga upplägg

Ja, det är inte så mycket att säga. Kursen är ännu mer ostrukturerad än den förra. Eller så är den inte det - det kanske bara känns så nu i början? Jag är iallafall jättenöjd med det ämne jag valt och de personer som är i min grupp. Saknar några, men det känns bra ändå.

Efter skolan stannade jag kvar på söder och fikade. Mysigt och skönt att få tid att prata lite utanför skolan.

Självklart ringde den perfekta valpköpartanten nu på kvällen och sa att hon inte kan komma imorgon. Hennes bror hade utan förvarning ramlat ihop medvetslös men nu turligt nog vaknat. Däremot var hon tvungen att ta hand om hans hund och är därför inte säker på om hon kan ta valpen.

Jag lyckades ändå övertala henne att försöka komma hit på fredag och hälsa på honom. Både hon och jag var överrens om att skulle så vara fallet kommer hon vara fast. Inte mig emot - han måste flytta NU! Men snart slutar jag hoppas - det är ganska otröstligt att åka berg och dalbana hela tiden...

Imorgon är jag ledig. Ska fixa på mitt rum tänkte jag och sedan åka iväg och träna hund på eftermiddagen. Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0